Velkommen til LisaLife

 

Da har jeg bestemt meg for å starte å blogge på norsk jord. LisaLife har eksistert siden Januar 2019, men hatt et internasjonalt fokus hvor alt foregikk på engelsk. Livet mitt er på engelsk, da jeg bruker engelsk 24/7 (min kjærest er utenlandsk), jeg har nesten blitt engelsktalende. 

Bloggen og alle innleggene mine ble slettet, absolutt alt! Jeg har nå endelig kommet i gang med den igjen, jeg bygger nettsiden min selv, sakte men sikkert.

Lisalife.me…Ta en titt. 

Denne bloggen vil handle om meg og mitt liv. Jeg er en kreativ sjel full av entusiasme. Jeg er ekte og ærlig. I 2017 ble jeg vegetarianer så jeg har et fokus på vegetar mat og oppskrifter. Jeg er sykepleier, mor til en gutt på 5 år, venter en ny baby i februar 2020, elsker trening og reising. Min kjærest og far til mitt kommende barn bor i Bulgaria, som har store kontraster til Norge, noe som skaper både utfordringer men også mange fine og nye opplevelser. 

Håper du vil følge oss og se mer om hvordan livet vårt er, og at du finner masse inspirasjon! 

 

Hjemmeside: lisalife.me
Instagram: @lisa_andreassen

I am a Norwegian girl, vegetarian, nurse, and a mom. Pregnant with a January baby <3 I'm creative and have a passion for food, lifestyle, sport, and traveling. I hope you find some inspiration, enjoy!
Posts created 151

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top