VLOG – PARAGLIDING I OLUDENIZ

 

Da jeg møtte Stanislav igjen, før vi ble sammen, hadde han startet en ny hobby, nemlig paragliding. Jeg visste nesten ikke hva dette var før han sendte meg en video, da ingen i min omgangskrets holder på med paragliding. Jeg ble skikkelig imponert, det ser jo helt sykt gøy ut, samtidig litt skummelt kanskje!

 

 

Etter to måneder fra vi ble sammen inviterte Stanislav meg og Milan til Oludeniz, en perle ved havet ikke så langt unna Marmaris. Har vært i Tyrkia mange ganger men aldri hørt om Oludeniz før. Jeg googlet plassen og det så virkelig ut som en perle. Denne plassen er nemlig en av de beste stedene i verden for paragliding og spesielt om du ønsker å trene acro.

 

 

Noe av det kuleste vi gjorde var nemlig å fly sammen. Jeg hadde aldri trodd jeg kom til å fly paragliding allerede da vi var der. Det var så utrolig morsomt og ikke minst romantisk, i solnedgangen. For en opplevelse! Jeg bare tok på meg stroppene, sa hade til Milan og løp utfor fjellet. Milan var nesten i sjokk og kunne ikke tro at jeg bare løp avsted, hengende i noen stropper.

 

 

Vi har vært i Oludeniz to ganger nå, og det blir nok fler! Jeg skal lage et eget innlegg om plassen, men aller først vil jeg vise dere en video Stanislav laget fra første gang vi var der. Er det ikke sinnsykt kult?

 

I am a Norwegian girl, vegetarian, nurse, and a mom. Pregnant with a January baby <3 I'm creative and have a passion for food, lifestyle, sport, and traveling. I hope you find some inspiration, enjoy!
Posts created 151

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top