BABYSHOWER <3

 

Denne uken bestemte jeg og to av mine kollegaer fra sykehuset at vi endelig skulle møtes igjen og lage middag sammen, lite visste jeg at de hadde ordnet med en liten koselig babyshower <3

 

Jeg har mine nærmeste venner spredt utover hele Norge og de fleste bor jo på hjemplassen min. Jeg er en travel jente som ofte er på farten og føler jeg sjelden har tid til å møte vennene mine, desverre! Har også blitt en del forskjellige venner opp gjennom årene, både fra skolen, barselgruppe med Milan og jobb. Så å samle en gjeng for meg må seriøst være en av de vanskeligste oppgavene!

 

Gledet meg utrolig mye til se de igjen og da jeg kom var det pyntet opp med ballonger, kaker, pakker, og masse god mat og drikke. Jeg ble veldig overrasket da jeg kom inn i stua og så hvor koselig de hadde ordnet det, men jeg tror jeg var mest glad for å endelig se de igjen, i stua satt også en annen god venninne som jeg ble kjent med i barselgruppa til Milan. Så var det en del jenter som ikke kunne komme, men som sendte hilsninger til meg, tusen takk <3

 

Kan ikke beskrive hvor glad jeg var for å se disse jentene igjen, i en travel hverdag hvor tiden går så fort, så rekker man ikke å møtes så ofte, så dette var bare så utrolig koselig. Er heldig som har så fine venner i livet mitt. Dere er helt fantastiske og endelig fikk jeg en kveld med dere igjen.

 

Nå kan lillegutt bare komme, vi begynner å bli klar. Mangler bare å pakke fødebag`n, noe jeg fikk klar beskjed om i går at jeg måtte gjøre i dag. Vi har enda ikke kjøpt noe selv til lillegutt enda, så nå skal vi dra å kjøpe hvertfall ett klessett, noen ammetopper, og litt andre småting og faktisk få pakket ferdig. Det murrer godt i magen i dag, så modningen er godt i gang.

 

 

 

 

 

 

 

I am a Norwegian girl, vegetarian, nurse, and a mom. Pregnant with a January baby <3 I'm creative and have a passion for food, lifestyle, sport, and traveling. I hope you find some inspiration, enjoy!
Posts created 151

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top