DETTE ER DEN BESTE FRISØRSALONGEN I TRONDHEIM

Mitt hår er typisk nordisk. Stritt og blondt, som har en farge som varierer veldig, kommer ann på om jeg er mye i sollys eller ikke.

 

Det å gå til frisøren er for meg noen ganger litt skummelt. Du ser for deg hvordan du ønsker at håret skal bli, har bilder på telefonen og beskriver dette til frisøren så godt du kan. Resultatet derimot varierer kraftig. Jeg har prøvd utrolig mange frisører i Trondheim. De mest populære i midtbyen og små lokale rundt omkring. For å være helt ærlig har ingen av disse gitt meg det jeg har ønsket og har mange gang gått skuffet ut av salongen.

 

 

Da jeg flyttet til en ny bydel, for ca 3 år siden?! Gikk jeg til en random frisørsalong og tenkte “ja nå får jeg bare beskrive igjen hvordan jeg vil ha det så får det bli som det blir”. Det som er dumt når man drar til frisøren og ikke er så fornøyd er jo at det koster sinnsykt mye penger. Denne frisørsalongen som jeg gikk til visste seg å bli den absolutt beste frisørsalongen jeg har vært hos, faktisk i hele mitt liv.

 

 

Frisør er som sakt dyrt og du må formidle til en person hvordan du ønsker resultatet skal bli, og det at det faktisk blir som du hadde tenkt, det er nok ikke en selvfølge. HÅR frisør på Sirkus Shopping kan jeg med hånda på hjerte si er den beste frisørsalongen jeg har vært hos, i hele mitt liv for å være ærlig. Fra dag 1 ble håret mitt akkurat slik jeg hadde tenkt, om ikke enda bedre. De som jobber der er helt supre med en fantastisk service. Lærlingene er også ordentlig flinke, så om du er til lærling eller frisør spiller ingen rolle, her får du det du ønsker og betaler for.

 

 

Jeg synes denne salongen fortjener et eget innlegg på bloggen nettopp fordi den er så fantastisk. Var nettopp hos Hår frisør for en oppfriskning og er superfornøyd. Med god kaffe og noe søtt ved siden av. Ansatte som tar deg skikkelig godt i mot, de lytter og virkelig ser deg, bruker god tid på å utføre behandlingen, de er genuint interessert i jobben deres og rett og slett gjør alt de kan for at du skal gå derifra fornøyd og med en fantastisk resultat.

 

Når jeg drar til Bulgaria hva i all verden skal jeg gjøre da??

 

Ta en tur innom facebook siden deres ved å klikke her.

Nei, dette er ikke reklame eller sponset innlegg

 

www.lisalife.me

I am a Norwegian girl, vegetarian, nurse, and a mom. Pregnant with a January baby <3 I'm creative and have a passion for food, lifestyle, sport, and traveling. I hope you find some inspiration, enjoy!
Posts created 151

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top