SMINKE PÅ TOPPLISTEN MIN

Reklame |

 

I helgen var jeg på en event i byen i Trondheim, på DMK Hudklinikk (foresten den beste beauty salongen i byen), hvor en makeup artist fra Frøya kosmetikk var innom og hadde sminkekurs. Super søt og koselig makeupartist som viste oss tips og triks med sminke. Jeg er ikke den beste til å legge sminke, men trodde jeg var såpass oppdatert at jeg kunne det meste, men det viste seg at jeg lærte utrolig mye nytt.

 

 

 

 

 

 

 

 

Frøya Cosmetics er en norskutviklet kosmetikkserie laget av de fremste kosmetologene i Norge med årevis av erfaring innen faget. Deres mål er å lage produkter av beste kvalitet, der farger, konsistens og krav møter forventningene til det moderne Skandinaviske markedet.

Serien er bygd opp av fuktighetsgivende og pleiende ingredienser skreddersydd for det tørre og kalde klimaet i Skandinavia. Naturlig flotte farger, gode pigmenteringer og næringsgivende ingredienser.

Sminke utviklet både til daglig bruk og til fest.

Sminken deres er ikke testet på dyr, inneholder viktige næringsstoffer for huden din, den er vannbasert slik at huden din får puste, veldig skånsom, og sminken er vegansk.

 

 

 

 

 

Da jeg fikk høre om sminken deres måtte jeg såklart teste det ut og jeg tror jeg prøvde absolutt alt. Jeg har hatt mye sminke gjennom årene, hatt mange favoritter, men nå kan jeg si at Frøya er på topplisten min. Bedre og behageligere sminke skal du lete lenge etter. Som dere skjønner ble det en del shopping. Perfekte julegaver også. For denne kvaliteten på sminke er prisen ikke noe å si på!

 

 

Mine favoritter:

 

PHOTO FINISH MOISTURE FOUNDATION//Beauty Blender//Mikrofiberlut – Sminkefjerner//TRANSLUCENT POWDER//Gentle makeup remover//SOFT EYESHADOW//Liquid lipstick nude collection – Julie Abrahamsen//Camouflage concealer & Luminous pen//Liquid lipstick nude collection – Makeup Silje

 

 

 

I am a Norwegian girl, vegetarian, nurse, and a mom. Pregnant with a January baby <3 I'm creative and have a passion for food, lifestyle, sport, and traveling. I hope you find some inspiration, enjoy!
Posts created 151

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top