DET VAR EN GANG EN “PILOTFRUE” – FUN FACT

 

Det var en gang, for lenge siden, husker ikke hvilket år. Men en gang i tiden hadde jeg to ulike blogger, en lavkarbo blogg også laget jeg en livsstilsblogg. Milan´s pappa er pilot i Norwegian, så dette var litt morsomt. Den gangen da jeg var sammen med Alexander jeg laget en livsstilsblogg kalte jeg bloggen Pilotfrue, hvor sykt er ikke det!

 

 

Vi alle kjenner jo til Pilotfrue på topplista. Pappaen til Milan, Alexander, har flere ganger møtt på Ulrik og de er gode kollegaer. Så sist de møttes fortalte Alexander til Ulrik at jeg en gang for lenge siden var Pilotfrue.

 

 

Pilotfrue bloggen varte ikke lenge, da på den tiden var ikke bloggingen noe for meg. Så jeg hadde den kanskje noen uker så slettet jeg den. Så det er veldig gøy å se mitt gamle bloggnavn på topplista, Julianne virker jo som en kjempe søt og hyggelig jente. Jag har hilst på Ulrik før, da jeg møtte Milan og Alexander på flyplassen for en stund siden, en meget hyggelig kar. Gøy å se alt de får til med bloggen, og ikke minst lille Severin som er så nydelig.

 

Til dere som lurer på Milan og faren hans. Så er vi gode venner og vi samarbeider godt. Stanislav og Alexander er også gode venner, og jeg god venn med Alexander sin nye kjæreste. Ja jeg vet, dette var litt komplisert. Men vet dere hva? I kveld skal vi faktisk feire jul sammen, hele gjengen. Det blir en helt sykt random samling. Innlegg om kveldens anledning kommer senere i kveld eller i morgen tidlig. Bare gled dere! Haha.

 

Men dette var altså noe jeg hadde glemt og kom på nå, noe jeg synes var litt gøy å tenke på.

 

I am a Norwegian girl, vegetarian, nurse, and a mom. Pregnant with a January baby <3 I'm creative and have a passion for food, lifestyle, sport, and traveling. I hope you find some inspiration, enjoy!
Posts created 151

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top