JEG ER KLAR 2020

 

Mitt første blogginnlegg fra telefonen. Fikk veldig lyst til å titte innom å ønske dere alle et Godt Nytt År ❤️

 

I skrivende stund befinner jeg meg på min hjemplass Honningsvåg som er verdens nordligste by. Det er mørkt men utrolig fint her nå. Vi har hatt både storm, sett nordlys og solen i horisonten. Været her kan være ekstremt så veiene har vært stengt flere ganger.

 

 

Vi var innom Nordkapp en tur også, Stanislav og Milan for første gang. Veldig gøy men også ganske ekstremt vær, kraftig vind.

 

 

Nå kan 2020 bare komme. Jeg går inn i det nye året med bloggpost nr 100, har vært på listen på blogg.no i noen uker, jeg har ordnet egen nettside, kjørt Europa på langs, fått sett mine besteforeldre igjen etter 11 år, endelig fått vært på hjemplassen min igjen, og ikke minst det største av alt så går jeg inn i 2020 som høygravid ❤️

 

I am a Norwegian girl, vegetarian, nurse, and a mom. Pregnant with a January baby <3 I'm creative and have a passion for food, lifestyle, sport, and traveling. I hope you find some inspiration, enjoy!
Posts created 151

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top