WOW, SE HVOR RASKT GRAVIDMAGEN VOKSER – UKE FOR UKE

 

Herregud så gøy det er så se tilbake til da jeg startet å legge ut gravid oppdatering. I uke 21 tenkte jeg virkelig at jeg hadde begynt å få en babymage. Jeg kan ikke annet enn å le når jeg ser “DEN STORE MAGEN”. Ja jeg hadde jo på en måte begynt å få mage, men sammenlignet med uke 33, haha! Jeg trener mye så det tok nok litt tid før den virkelig spratt ut.

 

Nesten hver uke har jeg tenkt “oi, nå har magen vokst skikkelig mye”, men man kan jo se tydelig at størrelsen på babymagen ikke kom før etter uke 30.

 

Det er nesten litt rart hvor fort kroppen forandrer seg i graviditeten, hvor mye og hvor raskt magen plutselig vokser, og ikke minst hvor ulik alle gravide er. Man kan ikke sammenligne seg med andre, heller ikke med sine egne graviditeter. 

 

Er denne magen mindre enn da jeg gikk gravid med Milan?


Det er mange som kommenterer magen min, sier den er liten. Mange slenger på med en kommentar slik som “ja nå jan man begynne å se at du er gravid, det var på tide”, eller “oi såpass, det var lite mage der ja. Blir nesten sint jeg når jeg ser hvor liten du er. Spiser du egentlig?”. Jeg blir litt sjokkert noen ganger, er det liksom en standard man følger eller? Kurven min er på gjennomsnittet, barnet vokser slik som den skal og er akkurat like stor som deg med en gigantisk gravidmage. Den er akkurat like stor som med Milan, om ikke større faktisk. Men Milan la jeg ingen bilder på sosiale medier slik at ingen visste hvordan magen min var.

 

Det er utrolig gøy å se utviklingen. Jeg er så glad for at jeg bestemte meg for å ta bilder hver uke slik at jeg kan se tilbake på graviditeten senere.

 

 

 

 

 

 

 

 

English website: lisalife.me

I am a Norwegian girl, vegetarian, nurse, and a mom. Pregnant with a January baby <3 I'm creative and have a passion for food, lifestyle, sport, and traveling. I hope you find some inspiration, enjoy!
Posts created 151

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top