BABY – WISH LIST del 2

Reklame |

Da jeg så på den nye kolleksjonen Baby Exclusive kom jeg over noen favoritter til barnerommet også. Vi har ikke fått gjort noe med barnerommet enda da vi skal ordne barnerommet i huset vårt i Bulgaria. Men jeg samler litt inspirasjon slik at vi lettere kan finne hva vi er ute etter.

Jeg har virkelig fått øynene opp for H&M sine produkter også på barnerommet. De er enkle, søte, duse behagelige farger og du finner noe for absolutt alle. Prisene er hvertfall ikke noe å si på, så her er mine favoritter, og jeg kommer til å kjøpe inn en del som vi skal ha med oss når vi reise nedover.

Trykk på linkene eller bildene for å komme til produktene.

 

Mønstret sengesett//Pute i velour//Kosedyr//Poster//Gulvteppe i bomull med motiv//Krok i metall og tre//Mønstret oppbevaringskurv//Hylle//Liten oppbevaringskurv

I am a Norwegian girl, vegetarian, nurse, and a mom. Pregnant with a January baby <3 I'm creative and have a passion for food, lifestyle, sport, and traveling. I hope you find some inspiration, enjoy!
Posts created 151

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top