Endelig har vi bestemt oss for å dele kjønnet med dere, noe vi har gledet oss til lenge, men hvorfor det har tatt så lang tid det vet jeg ikke. Vi har nok vært en del opptatt og prioritert andre ting.

 

Første gang vi fikk en anelse på hvilket kjønn det muligens kom til å bli var da jeg var på ultralyd i uke 13 på Spiren. Gangen etter der var i uke 22 da jeg var på ordinær ultralyd, og da var det ingen tvil. Babyen lå veldig bra til i magen, ganske rolig, slik at vi kunne se alt veldig tydelig. Milan og mamma var sammen med meg så det var stas å kunne dele øyeblikket med dem.

 

Har vi hatt noen tanker rundt kjønnet?

 

Det er mange som kanskje har tanker rundt det å få en jente eller gutt, spesielt ser jeg mange menn ønsker det skal bli en gutt. Vi har ikke hatt noen tanker i det hele tatt. Det eneste vi har tenkt på gjennom svangerskapet er om barnet er friskt og utvikler seg sånn som den skal. Kjønnet var det siste vi tenkte på og noe vi egentlig ikke tenker så mye på nå heller.

 

Jeg tok en test på instagram og spurte dere der inne hva dere tror det blir og det ble faktisk 50/50.

 

22.11.19. Uke 30 

I magen gjemmer det seg en liten GUTT <3

 

Milan ble så glad da han fikk vite det, vi også så klart, men han kunne virkelig ikke tenke seg noe annet enn en lillebror. Hva skal man med en lillesøster liksom? haha. Så nå gleder vi oss alle sammen, skikkelig.

 

Jeg er i slutten av uke 30 og nå begynner det å bli alvor og jeg kjenner først nå at jeg begynner nesten å bli utålmodig. Jeg bestemte meg for å ikke tenke så mye på dette da jeg vet at det er enda mange dager igjen, men jeg tror man blir litt utålmodig på slutten uansett, som en slags motivasjon til å presse ut denne lille skapningen, kanskje.

 

Vi har begynt å ordne klart og jeg har funnet noen gamle ting og klær som Milan har brukt tidligere, kjempekjekt. Denne gangen har jeg bestemt meg for å ikke kjøpe noe nytt, så langt det lar seg gjøre, jeg skal se om jeg klarer å finne alt jeg trenger brukt. Vi har også bestemt oss for å ordne ting etterhvert når vi ser hva vi trenger. Til Milan hadde jeg absolutt alt og jeg brukte nok ikke halvparten. Trenger man egentlig så mye?

22.11.19. Uke 31

 

Har vi funnet navn?

 

Vi har tenkt på navn 2 ganger, vi ønsker et navn som har en fin betydning og helst internasjonalt. Vi bestemte oss nettopp faktisk for å vente til etter han er født, slik at vi kan se han og deretter bestemme et navn. Vi har ingen favoritter og ingen navneliste. Så vi får se, kanskje finner vi navnet på slutten før han kommer også.

 

Denne graviditeten har nesten ikke helt gått inn på oss enda og vi klarer ikke helt å forstå at jeg nå starter på min 31. svangerskapsuke. Er dette virkelig? Men jeg må si at vi er ganske avslappet til alt enda.

 

www.lisalife.me