VEGANSK JUL MED MIN KJÆRESTE & EX.KJÆRESTE

 

I år ble det plutselig to julefeiringer, med pakker under treet. I går ble det vegansk julaften med verdens mest random samling evver.

 

 

Da Milan har en annen pappa som bor i byen og besteforeldre her, ble vi invitert på julefeiring. De er ikke veganere, men siden jeg og Stanislav er vegetarianer hadde de ordnet vegansk julemat, noe jeg setter utrolig stor pris på.

 

 

Samlingen besto av Milan, Alexander, Alexander sine foreldre og to søsken, meg med baby i magen, Stanislav som jeg er sammen med og som er fra Bulgaria, og Chiara som er fra Italia og som er Alexander sin kjæreste. Altså, en stor random familie samlet. Dette må høres veldig rart for mange. Hvordan kan jeg feire jul sammen med min ekskjæreste og kjæreste på samme tid? jeg klandrer ikke om noen synes dette høres litt kleint ut. Haha. Men for Milan var dette helt fantastisk og han var skikkelig glad. Det må være så godt for han å se at alle disse menneskene faktisk kan møtes og ha en trivelig stund sammen. Hadde ikke sett for meg dette skulle skje for 3-4 år siden.

 

 

Er så utrolig takknemlig for at Stanislav ville bli med å feire sammen med oss. Vi er jo tross alt sammen og jeg er snart høygravid med hans barn. Det er nok ikke alle som ville blitt med, mange ville vært sjalu og kanskje endt opp i en stygg krangel. Vi er ikke tenåringer lengre, vi er voksne mennesker, og fortid spiller jo ingen rolle for det som skjer akkurat nå. Vet ikke hvordan jeg ville ha tenkt og følt om situasjonen var motsatt. Ville jeg vært sjalu eller følt meg dårlig i et slikt selskap? … Dette er ikke noe jeg tenker på men jeg tror det er mange som ikke hadde taklet et selskap som dette.

 

 

Jeg og pappaen til Milan, Alexander er gode venner, jeg er god venn med Chiara og Stanislav og Alexander er også gode venner. Vi er alle gode forbilder og støttespillere for Milan, noe som er både spennende og gøy. Milan snakker flytende engelsk og begynner å forstå bulgarsk, kanskje blir det italiensk etterhvert også. Derfor synes jeg denne dagen var veldig koselig for Milan sin del.

 

Nå i skrivende stund holder jeg på med å ordne verdens beste julegave. Jeg skal vise dere senere. Samtidig holder vi på med både litt rengjøring i leiligheten og pakking da vi skal til verdens nordligste punkt i Europa, min hjemplass Honningsvåg.

 

 

 

 

I am a Norwegian girl, vegetarian, nurse, and a mom. Pregnant with a January baby <3 I'm creative and have a passion for food, lifestyle, sport, and traveling. I hope you find some inspiration, enjoy!
Posts created 151

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top